CS:GO Update - Нови промени по картата de_NUKE
CS:GO

CS:GO Update - Нови промени по картата de_NUKE

Въпреки непрекъснатите UPDATEs, една от най-стратегическите състезателни карти на Counter-Strike Global Offensive - de_Nuke изглежда още не е намерен балансът според създателите от Valve. 

Серия от промени в основните карти, които се играят в Counter-strike Global Offensive 5vs5, като последната генерална промяна беше появата на de_Dust2 в mappool-а на мястото на de_Cbble.
Промените се правят с цел балансиране на играта и възможностите за отигравания и от двете страни - Counter-Terrorist и Terrorist, като се спазват основни правила за позициите, от които може да се атакува или защитава дадена позиция, към местата за поставяне на бомбите.

Трябва да имаме предвид, че това е само началото от серия Beta Updates към играта, с които ще се остраняват досегашни проблеми. Изчистването на сегашната версия от бъгове ще даде възможност за по-бърз тест върху нов "Engine" на играта.
За предполагаемите промени, които и сега откриваме скрити в кода на играта, можете да прочетете по-долу!
Най-после значителни промени!

Най-голямата промяна при новия ъпдейт е появата на neck HITBOX, което е развитие на досегашните зони за попадения чрез добавянето на "врат" към engine-a на човечетата.


Проблемът досега се коренеше в това, че главата или по-точно нейният 'hitbox' беше с различен ъгъл в различни ситуации и не винаги регистрираше визуалните попадения в модела.

Това, че не ги целите, може да означава просто, че сте ужасен играч и не ги уцелвате, или това би означавало, че сте били жертва на непредвидимите hitboxes за headshots в гръб. Подобни проблеми често се случват, когато се опитвате да застреляте враг, който е прегърбен върху бомбата, докато я обезврежда, или когато използвате оръжие, което не убива с 1 headshot, а анимацията от отместване на главата при попадение пропуска следващия втори патрон на същото място.

Много професионални играчи на CS:GO са се оплаквали в общественото пространство от проблемите с "невлизането на патрони". Когато един професионален играч стреля по модела, той развива чуствителност към изтрелите за глава и тези за попадения в тялото. Благодарение на новия ъпдейт и новата зона за врат, която трябва да може да уцелим само в гръб или при завъртян модел настрани. Важно е да се отбележи, че зоната на врата се регистирира като "Headshot" и вероятно това ще намали досегашното напрежение и пропуснати изстрели.
Друг основен проблем, по който се работи, е използването на "E" или "USE", чрез което се взимат оръжия от земята и често тази функция не работи коректно, предизвиквайки проблеми и на професионалните състезатели.

Редица други значителни промени са направени по de_nuke, като премахването на "Токсичната стая" на "Б бомба", както и промяна на очертанията за поставяне на бомбата и позицията, в която се излиза от вентилационните шахти.
Наблюдаваме малка промяна и на de_overpass, където влака вече не се чува така силно при надлеза и околните звуци са намалени, така че да можем все пак да чуваме играта и комуникацията със съотборниците ни.

Ето и списък на официалните промени:
Следните промени са налице в 1.36.3.5-rc1 CS: GO Beta depot.

[Геймплей]
- Общи настройки на околните звуци.
- Повишена резолюция и характеристики на ефекта на реверберацията, за да отразяват по-добре геометрията на географската карта.
- Малки настройки на микса.
- Подобрени звуци за разрушаване на вентилацията и увеличено разстояние на звука.
- Добавен е нов тип хитбокс за вратовете и е приложен към съществуващата hitbox на врата на моделите на човечетата. Куршумите, които проникват през врата в главата, сега ще се броят като headshots. Това трябва да направи по-интуитивно да се каже кога атака отзад ще доведе до headshot.
- Фиксиран "E-use" за по-надеждно взимане на оръжия на земята и пускане на активното оръжие, когато оръжието не може да бъде взето.

[КАРТИ]
Nuke:
- Оптимизации за ниски настройки.
- Блокирана видимост между силозите в сайта.
Импортнати са промени от ShortNuke:
- Премахнато е токсичното помещение.
- Вентилацията вече не се свързва директно с площадката, но има друг изход близо до двойните врати.
- Направени са нови ъглови кутии на сайта B по-назад, за да се защити попъдние headshot от рампи.
- Добавен е солиден фон към жълтия кран в сайта B.
- Намаляване на движението на играчите в определени позиции.

Overpass:
- Намален обем на околните звуци в Overpass.
- Добавено е попадение от граната при рикошет в оградата върху "конструкция".
- Отстранена е призрачна сянка, когато се появява докато приближаваме до главния вход на T в B-сайта.

Ето и очаквани други промени:
Това са промените във файловете:
game_sounds_weapons:
- Променен звук с един изстрел от 93 Decibel до 79.
Променен звук ClipIn и ClipOut или SlideRelease / SlideBack от 65 Decibel до 60.
- Добавен SoundLevel за SSG08.Zoom, SCAR20.Zoom
- Фиксирана е печатна грешка на нивото на звука M4A1
- Променен звук на единичен изстрел от M4A1 от 93 Decibel до 60.
- Намален звук на сачми / напред и звуков сигнал за SCAR20.
- Намален обем на AUG.BoltPull / освобождаване.
- Променени стойности за обема в AK47. BoltPull и ClipIn / ClipOut
- Добавена ignore_occlusion за C4.keypressquiet, plantquiet, disarmfinish, plant, plantSound, ExplodeWarning
- Намален C4 Равен звук от 0,2 до 0,1
- Намален звук за индекса, наполовина, ниво от 93 до 79.
game_sounds_footsteps:
- Добавена звукова височина от 65 Db за CT / T костюми.
- Променен стъпка на всички повърхности от 90Db до 75Db.
- Промяна на принадлежност на металната стълба от CHAN_BODY на CHAN_STATIC
- Променени метални вентилации, собственост на Body от CHAN_BODY до CHAN_STATIC и добавени 6 нови аудиофайла.
- Промениха собствеността на някои повърхности от CHAN_BODY на CHAN_STATIC.
- Добавен обем към пясъчния материал.

soundmixers:
- Промениха някои стойности в Default_Mix.
game_sounds_physics:
- Променено звуково ниво SolidMetal.ImpactHard от SNDLVL_NORM до 90Db.
- Увеличен обем за SolidMetal.Impact добавени и 7 нови аудиофайла.
sound_operator_stacks:
- Актуализирани стойности за "input_max_entries" на "CS_limit_physics_start" и "CS_limit_footsteps_start".

Източник: http://blog.counter-strike.net

Свързани страници

Виж всички
CS:GO
CS:GO Актуализация 04.01.2018

Няма коментари

Напиши коментар