Vertigo влиза на мястото на Cache в активния map pool
CS:GO

Vertigo влиза на мястото на Cache в активния map pool

В последния CS:GO ъпдейт, Valve замениха Cache и на нейно място вкараха Vertigo.

В последния CS:GO ъпдейт виждаме смяна в активния map pool, като Cache, една вече стара карта, е заменена от Vertigo, която преживя много промени от първата си версия досега.

Тази промяна най-вероятно ще бъде отразена и на турнирите, които водят и към следващия Major в Берлин.


Глътка свеж въздух, с нова карта, която влиза в активния map pool - Vertigo

С този ъпдейт идва и нов music kit - "EZ4ENCE от The Verkkars", песен, която отпразнува второто място на ENCE на IEM Katowice Major, както и няколко оправени неща по геймплея, а и още промени по Vertigo.


ОБЩИ

[НОВО]
– Нов music kit - EZ4ENCE от The Verkkars вече може да бъде закупен.
– Нова Feral Predators Sticker капсула може да бъде закупена.

[КАРТИ]
– Vertigo е преместена от Reserves Group в Active Duty Group.
– Cache е преместена от Active Duty Group в Reserves Group.


Промени по Vertigo
(Английски език)

Vertigo:
-Added new cover in bottom of mid, that doubles as a ramp towards “window” to B site
-Pushed up CT spawns slightly
-Prioritized spawn positions, CTs will be biased towards forward spawns, Ts biased towards rear spawns
-Added corner railing to catwalk on B site
-Blocked two-man boost on top of spools in CT spawn
-Blocked angle over wall when going down stairs from B site towards T spawn
-Tweaked T stairs up to bombsite B
-Tweaked layout of T spawn slightly
-Updated bombsite target models on sites
-Elevator shaft injuries now count towards the injury statistic
-Fixed various clipping issues

ГЕЙМПЛЕЙ И ДРУГИ

[ГЕЙМПЛЕЙ]
– Гранатите вече няма да минават през затворени врати (което се случваше в много редки случаи)
– Играчите вече няма да може да взимат оръжия през стени, оръжието ще трябва да бъде виждано, за да бъде взето.

[MISC]
– Поправен е бъг, който не позволяваше на някои текстури да се показват, заради опцията -d3d9ex.
– Бъг, в който някои места не се показваха, докато играч е наблюдаван и е пуснал оптика.
– Бъг, в който виждахме предмети, които вече не са в нашия инвентар, в нашето loadout меню е оправен.
– Поправено е disconnect съобщението,  играчите да имат неутрални имена когато сте избрали опция "sanitize player names".
– Добавена “consecutive_round_losses” стойност за всеки отбор в Game State Integration output.

Свързани страници

Виж всички

Няма коментари

Напиши коментар