PUBG 1.0 Update #14
PUBG

PUBG 1.0 Update #14

M24 повече няма да бъде пускан в drop контейнера, а ще може да го намирате из картата.

Подобрения и баланс на гранати, зашеметяващи гранати, оръжия и приставки за оръжия и разбира се - подобрения в производителността на играта.

Нека започнем с гранатите:

  1. Frag grenades: В последния update се премахна ефектът на отблъскване от граната, като това намали ефекта й като цяло. За да възвърнем мощта на гранатата, увеличаваме обхвата и щетите й.
  2. Stun grenades: Зашеметяващите гранати не са от най-популярните неща, които взимаме от земята. Като се има предвид, че frag гранатите те заглушават, като гръмнат близо до теб, това губи смисъла да взимате и stun grenades. За да може да променим това, от днес зашеметяващите гранати ще афектират зрителното поле, слуха, и способността им да стрелят точно. Също така, вече ще може да виждате, когато опонентите са ви афектирани от зашеметяваща граната.
  3. Molotovs: Традиционно, коктейлите "Молотов" са сред най-малко използваните предмети в играта. За да ги направим по-използваеми, увеличихме тяхната зона на досег, също така огънят ще може да се разпространява върху стени, както и дървени структури в къщи. Коктелът ще избухва, ако бъде улучен от куршум във въздуха.

Още нещо, преди да скочим директно към по-задълбочените промени: nerf на M24, като го премахваме от drop контейнера и го добавяме към всички други оръжия, които може да намирате по картата. Целта е Kar98k да има някаква алтернатива.

ИГРА

  • Увеличени щети и досег на frag гранатите.
    • Преди този update те можеха да убият играч в близост от 2.6м. Сега те могат да го убият, ако той се намира на 3.5м. По-малко щети на средно разстояние ще се нанасят от гранатата, като те започват от 3.5м до 8.5м и много малко щети от 8.5 до 10м.
  • Зашеметяващите гранати и техният заслепяващ ефект е подобрен
    •  Нека първо обясним какво е "Директен ефект" (Direct effect) - това е експлозия на граната в рамките на 100 градусов ъгъл от зрителното поле на играча. "Индиректен ефект" (Indirect effect) е когато експлозията е извън зрителното поле на играча, а играчите са на 5.5м от експлозията.
    • Максималното ефективно разстояние на зашеметяващата граната е увеличен на 20м
    • В зависимост от разстоянието, директният ефект може да заслепи играч за максимум от 5.5 секунди и минимум за 1 (когато е на 20м разстояние)
    • Индиректният ефект може да заслепи играч за максимум от 3 секунди.
    • Играчите, които са заслепени, ще си закриват лицето с ръка. Това е нова анимация.
    • Наблюдателите също ще бъдат заслепявани, когато гледат през observer менюто.
    • Зашеметяващите гранати ще заслепят и оглушат хвърлящия гранатата, ако той я задържи в себе си, а вече е дръпнал предпазителя.
  • "Молотов" коктейл има нови ефекти и щетите причинявани от него са увеличени.
    • Молотов сега може да прави индиректни щети и щети от изгаряне (damage over time), в зависимост от това дали стоиш директно в огъня.
    • Индиректните щети (когато стоите в огъня) са увеличени от 10 на 12.5 на секунда.
    • След като започнете да горите, играчите ще поемат щети на секунда (10 на секунда) за общо 4 секунди.
    • Огънят вече може да се разпространява по дървени структури в къщи. Огънят ще се разпространява допълнително, ако бъде хвърлен друг молотов върху вече хвърления.
    • Молотов избухва във въздуха, ако бъде улучен от куршум.
    • Нова анимация за играчите, които са обгърнати в огън. Те ще се опитат да загасят огъня с ръце. 
  • Промени по оръжията и приставките им:
    • Намален хоризонтален и вертикален откат на SCAR-L
    • Намалени са основните щети причинени от М24 от 88 на 79.
    • М24 няма да пада вече заедно с drop контейнера. 
    • Tactical Stock и Cheek pad ще бъдат по-неефективни при възстановяване от откат на мерника.
    • Променен Light grip
      • Light Grip вече няма да афектира основното време за възстановяване от откат на оръжието.
      • Light Grip  вече ще намаля отката от първия изстрел с 15%.
    • За да направим Vector по-лесен за намиране, увеличихме spawn rate на оръжието, за сметка на UMP-9, което ще се намира малко по-трудно.
    • Увеличен е шансът за намиране на DMR. 

 UI / UX

  • Добавено е съобщение, което показва кога не може да използвате предмети за възстановяване (heal)

 
Нова Anti-Cheat технология

Забележка: Новата Anti-Cheat технология е достъпна само в тест сървърите, веднага след като бъде тествана, ще бъда добавена и в нормалните сървъри.

Добавихме нов Anti-Cheat, разработен от нас - PUBG Corp. Преди да добавим такава нова технология към нормалните сървъри, искаме да видим как ще работи на тестовите. Затова ще имаме нужда от вашата помощ!

Очаквайте да излиза нов прозорец, когато стартирате клиента. За да ни помогнете в оценяването на нашия Anti-Cheat ще бъде много по-лесно за нас, ако натиснете "Enable Anti-cheat" тикчето, но ако срещате проблеми, винаги може да го изключите.

Опцията няма да бъде достъпна в нормалните сървъри, където Anti-Cheat ще бъде задължителен за всички.

ПРОИЗВОДИТЕЛНОСТ

  • Подобрено е възпроизвеждането на моделите на играчите, което ще намали "frame drop"-а.
  • Оптимизирано е движението на моделите на играчите и анимацията, докато падате от самолета, за да подобрим "framerate"-а когато има много играчи около нас.
  • Направили сме няколко подобрения на нашия мрежов код за да намалим "network latency".
  • Подобрихме няколко неефективни процеса, свързани с начина,по който сървъра актуализираше кадрите на превозни средства или модели на играчи. Това би трябвало да разреши проблема с абнормалните неща, които виждаме че се случват с превозните средства.

ЗВУК 

  • Може да включите HRTF (Head Related Transfer Function) звук, от менюто. Удобството, което симулира пълен триизмерен звук, дори на стерео слушалки.
  • Намален е звукът на самолетите, които пускат drop контейнери.

UI / UX 

  • Средна преплувана дължина е добавена към статистиката на играчите, в career.

КЛАСИРАНЕ

  • Получаването и губенето на рейтинг точки на мач е увеличено, за да може по-добре да се види разликата в уменията на дадени играчи. 

ОПРАВЕНИ БЪГОВЕ

  • Поравени са няколко места, на които се случваше да се удряме, сякаш в невидими неща на Erangel и Miramar.
  • Играчите вече няма да се задръстват на няколко места на Erangel.
  • Поправена е възможността на някои играчи да минават през предмети и структури на Miramar.
  • Подобрена е траекторията, която ни позволява да видим къде ще хвърлим зашеметяваща граната.
  • Оправен е бъг, при който виждахме визуален глич, когато сложим приставката "Choke" на sawed-off.
  • Поправен е проблем, при който се виждат странни сблъсъци, ако играч скочи върху кола, в която има играчи.
  • Scope zeroing на арбалета вече няма да бъде неточен още когато вземете оръжието.
  • Поправен е проблем, който караше зашеметяващите гранати да подскачат известно време, преди да счупят прозорец.
  • Поправен е проблем, при който подобрението на вертикалния и хоризонталния откат не беше включено в описанието.
  • Поправен е проблем, при който cheek pad не включваше 10% подобрение във вертикалния откат, когато е сложен на SLR.
  • Поправен е проблем, при който ако стреляте със задържано дясно копче на мишката, оръжието ви слизаше много надолу.
  • Поправен е проблем, при който зашеметяващите гранати изглеждаха различно, в зависимост от графичните настройки на играча. 

 

 

Източник: PlayerUnknown's Battlegrounds

  • Niku
    Niku
    PUBG > Looney Toons
показване на 1 от 1 Коментар