Какво обявиха Ubisoft на Е3 2018
Култура

Какво обявиха Ubisoft на Е3 2018

Амбициозни кросоувъри, класически RPGта, документални филми и дистопични пророчества - за какво ще се надъхваме?

На третия ден от Е3 Ubisoft обявиха един куп игри и проекти. Разни известни личности се мъдреха на сцената, единия презентатор дори се появи върху мотор и артистично се хвърли върху катедрата, господин Miyamoto получи модел от Starlink - представлението беше интересно. Предполагам сте тук за да прочетете за игрите - започвам.

Началото на презентацията беше положено от франчайза на Just Dance, обявявайки, че Just Dance 2019 ще излезе този октомври. Имаше много цвят, интересна музика и танцуваща панда, освен всичко останало. Освен на почти всички останали платформи, Just Dance 2019 ще бъде достъпна и на Nintendo Wii - конзола на 12 години.


Beyond Good & Evil  - играта за черно и бяло, ин и ян, като цяло контраст - на която не съм попадал. От трейлъра не се разбира какво точно ще представлява играта (която хронологически ще предхожда оригинала), но показва интересни герои, интригуваща среда и мащабни сцени. Любимата ми част беше когато на екрана се показа "вълната" от лед и унищожение и twitch чатът беше пълен с "DESPACITO 20!!!". В края на видеото виждаме Jade, която изглежда капитан на кораба, който хваща на абордаж нашите хора - може би ще е злодей?

Ubisoft ще работят рамо до рамо с HitRECord, организация на Joseph Gordon-Levitt, чиято цел е да помага на феновете да участват в изграждането на любимата си игра, изпращайки собствено творчество. Ето тук можете да разберете повече за тяхната колаборация. Цялата презентация тук.


Тъй като Rainbow Six Siege вече има над 35 милиона играчи, можем да очакваме документален филм за присъствието на играта на сцената на електронните спортове. Това оповестига Ubisoft, наред с предстоящите пачове за играта, в петте минути, отделени за RSS.


Trials Rising. Ако някой си спомня браузър игричките в Miniclip под подобно име - достатъчно ви е. Разбира се, с много по-голямо community, повече зрелищност, музика, техника и като цяло всичко. Тази презентация започна с брадат разработчик възседнал мини кросарка. Иначе можем да очакваме красиви скокове, технично балансиране на половин гума и унищожителни размазвания и експлозии в затворена бета по-късно тази година. Пълната игра ще е достъпна февруари 2019 на PC, PS4, Xbox One и Switch.


Чък Норис се завръща, отново, този път в голям американски град, унищожаван от заразата. Pretty generic - обаче изглежда страшно интересно. RPG елементът е вкаран много надълбоко - различните мисии ще могат да се разрешават по различни начини, водещи до различни ефекти върху околната среда - дали ще докараме полицаи, ред и потисничество в квартала или пък бандити, свобода и анархия, зависи единствено от нас. Действието се развива 7 месеца след събитията в The Division. Като free DLC ще излизат т. нар. епизоди, които ще добавят нови територии, нови истории и нови дейности. Все ново. Друга иновация е включването на райдове/рейдове/групови дейности/raids, в които с помощта на седмина приятели ще биете лошковци. Цялата презентация тук.


Някакъв Марио, някакъв Donkey Kong, някакви битки - не ми стана особено ясно за какво точно става въпрос, но и не си направих труда да потърся обяснение. Има бой, интересна музика, маймуни, кашони и унищожение. Гледайте, ще разберете повече, отколкото мога да ви обясня.


The Crew 2 - едно издание, в което можете да карате самолет, болид от Формула 1, пистов мотор, кросов мотор, лодка, кола и може би доста други неща. Open бетата започва на 21 юни. Повече за играта - чуйте какво има да каже Delphine тук. Ако ви се гледа 30-минутно пътуване в света на играта от Ню Йорк до Лос Анджелис, заповядайте.


Пиратска игра с много мисъл, специални функции, интеракции, детайли и красива графика. Трейлърът е особено красив - личи си, обаче, че не се цели особена историческа точност. Действието ще се развива в Индийския океан, далеч от потушените пирати от Карибите - и това е едно от малкото неща, по които Skull & Bones се различава от Assassins Creed IV: Black Flag. Единствено липсва частта от играта, която е на сушата.

Ще можете да се съюзявате с други пирати срещу органите на реда, като винаги я има опасността от гюле в задната част на кораба - there is no honor amongst thieves. Освен мултиплейър частта, която ще бъде силно развита - океанската шир ще бъде споделяна от всички и ще бъде под влиянието на различни метеорологични условия, ще има и увлекателна single player кампания. Всяка една част по корабите ще може да бъде модифицирана, наред с екипажа. Според презентацията играта ще бъде забавена и можем да я очакваме 2019 - 2020.


Transference представлява хорър игра, чиято история се развива с помощта на похвати от киното. На всичкото отгоре, Elijah Woods, който беше удачно наречен Хари Потър от публиката в twitch, участваше в презентацията, и дори успя да си обърка репликите. Играта е планирана за VR изживяване, но може и да ѝ се забавлявате на екран. Ще излиза тази есен на Xbox One, PS4, Rift, Vive и PSVR.


Кросоувър на Nintendo и Ubisoft, играта представлява екшън-адвенчър история, в която имаме задачата да си направим готин космически кораб, купувайки реални физически части, които да прикачим към виртуалната му същност, с който да убиваме лошите. Играта ще можем да играем след 16 октомври. По време на презентацията на сцената беше поканен Shigeru Miyamoto, известният разработчик от Nintendo, за да получи фигурка на кораб от играта. В тази връзка, познатият нам Star Fox ще се яви като Fox McCloud в Starlink.


Според чата на twitch това беше най-очакваната тема от презентацията - ъпдейтите по For Honor. На първо място, играта получава нов режим на игра, наречен Breach, който представлява обсада на крепост и е за два отбора по четирима играчи. На второ място, получаваме разширение, или expansion - Marching Fire, който, изглежда, вкарва азиатски бойци и тематика. На трето, For Honor: Starter Edition е безплатна в UPlay до 18 юни, тъй че ако ви се струва интересно - go for it. Цялата презентация, водещият на която беше именуван Johnny Sins от twitch чата - тук.


И нааааай-накрая стигаме до AC Odyssey. Философи, огнени копия, отрочетата на Леонид - накратко, антична Гърция - за мен е особено интригуващо. Ще можем да играем като Алексиос или Касандра, демек с брада или без, да не навлизам в дискусията за половете. Ще можем да избираме репликите и действията в критични ситуации на героя си, по този начин влияейки на историята, което е нововъведение за AC. Впечатляваща беше и опцията за флиртуване с NPC-тата - AC изглежда се движи все повече към класическите RPG-та. В геймплей трейлъра можете да видите части от бойната и skills система, които изглеждат добре. Коментар по геймплея можете да намерите тук, а цялата презентация - тук. Не съм особен фен на AC поредицата, но с Origins и Odyssey вече започвам да попремислям.

Вчера щях да заспя, гледайки презентацията на Ubisoft - не поради друго, ами понеже се опитвам системно да ставам рано. Не заспах, защото понякога ми беше наистина сложно да разбирам думите на някои от презентаторите - причината за това беше отлично отразена в twitch чата чрез вариации на "HON HON BAGUETTE", "croissant" и френски знамена. Поне си легнах с приятни мисли и очаквания за геймърския свят.

Източник: E3, Kotaku, PCGamer, YouTube

Няма коментари

Напиши коментар